Mormor.

Imorse när jag precis hade vaknat och gått med vovven, så kom mormor och Milla och hämtade oss, så åkte vi till mormor. Har vart där hela dagen, badat och bara varit. Jätteskönt var det, jag gillar mormor :)
Fast nu har mitt hår blivit grönt. Nästan grönare än när jag hade färgat, jag gillar inte klorvatten! Fast jag får helt enkelt leva med det, ska ju bleka håret innan vi börjar i alla fall så.
Skulle egentligen ha tältat med en kompis idag, men så blev det inte. Så istället tog jag det lugnt och tittade på "How to loose a guy in 10 days". Även om filmen är lite uttjatad så tycker jag att den är bra.

Imorgon blir en tråkig dag. Jag ska städa, baka och hålla på ute för att arbeta av en skuld till mamma, och för att jag fyller år snart. Great. Blir väl antagligen så att jag ligger och läser istället, men tja :P

Imorgon kommer jag antagligen ladda upp ett värdare inlägg, allt beror på om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Milla

haha men jag diggar ditt gröna hår :P

2009-06-28 @ 01:51:59
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: JessieJoystick

gröööööööööönt=D

2009-06-28 @ 05:30:09
Postat av: b

Hoppsan, grönt hår! Men det verkar som om du precis som jag kommer fixa barret tills skolan börjar och tills dess får det väl leva sitt egna lilla liv (trots att jag har en utväxt som jag hatar för tillfället, fast det verkar bara vara jag som stör mig!) xD



"How to loose a guy in 10 days" är grym men precis som du nämde kan den vara lite uttjatad men vem bryr sig. Humor!



Nagellacksteorin slog ner som en bomb och jag är redan ett fan av den ;)

2009-06-28 @ 23:06:16
URL: http://blackshoes.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0