Helgen.

Min helg har vart alldeles underbart skoj, träffat massa bra folk och bara vart. :D

I lördags vaknade jag megasent, eller ja, inte så sent, men i alla fall. Jag städade under dagen, och sen på kvällen så stack jag och Milla ut och träffade Jessie ^^ Tanken var att My och Peter skulle möta oss där, men de vart en aning sena.
Jessie åkte i väg för att se något någonstans, så vi var med My och Peter ett tag, tills Peter dissade oss. Men vi hade skoj ändå :D Satt och prata och bara var. Sen skulle vi hämta Peter vid nån 50-årsfest, så vi gick dit, och sen gick jag, Milla och Jessie hem. Då satt vi och spelade Harry Potter med Annika, sen var det läggdags :)
 På söndagen kollade vi lite på Bones med Jessie innan hon gick hem, och resten av dagen hjälpte jag mamma ute i trädgården.

Tack för helgen allt folk! :D

Kommentarer
Postat av: Milla

helgen var bäst! :D

2009-06-08 @ 19:17:08
Postat av: JessieJoystick

tack själv:D<3

det var askul!!=D

2009-06-08 @ 19:48:27
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0