Hejdå 9A!

Igår var det skolavslutning. Var kul, men tragiskt. Det var liksom sista gången jag träffade flera i min klass, och jag kommer ju självklart att sakna många av dem. Jag kommer till exempel inte att träffa Emma lika mycket, och det är ju nästan extra tragiskt. Sen finns det ju självklart vissa som jag inte kommer att sakna ett dugg, och jag tror att många vet vilka två jag är lite extra glad över att slippa!

På morgonen kom jag lite försent, min skjuts uteblev, så pappa skjutsade istället. Vi satt och pratade och bara var ett tag, sen fyllde vi på vattenballonger. Alldeles för få, vilket vi märkte sen på kärran, haha.
Sen gick vi ut till kyrkan, och tja.. Det var askallt ute, och man var nervös som satan. I kyrkan så sjöng Linn, var jättefint! Resten av sångerna var väl inte fullt lika bra.
Sen gick vi upp och skulle ta emot betygen, och jag var nervös som en dåre. YEEEY! Men ja, sen var allt slut. Några ur min klass spelade en låt, och sen gick vi ut och fotade.
Sen åkte några stycken kärra och blev bombarderade av vattenballonger. Inte lika trevligt. Men vi hade ju kul i alla fall, så det gjorde inte så mycket ^^ Fast sen fick vi inte gå av där vi ville -.-'
 Ja, sen hände väl inte så mycket mer, vi sa hejdå (alla som inte redan hade åkt) och tja..
Lite sorgligt är det som sagt, men jag är lite spänd för i höst så.

Efter avslutningen så åkte jag och Milla och handlade, och sen kom Jessie :) Väldigt skoj tycker jag ^^
Mormor tittade förbi och gav mig blommor, ett kort och hundra spänn, vart jätteglad :D
Sen lagade jag mat, sen var det till att sova.. var aptrött!

Bilder finns på min bilddagbok, eller ja, så fort jag har laddat upp allt :P


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

men du får en ny klass? :)



ni var jättesöta allihopa=D

2009-06-13 @ 15:56:51
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0