Feel the rain on your skin.

Random rubrik, från en bra låt i alla fall så.

Idag har vart en helt sjuk dag.. höll på att missa bussen och skit på morgonen, så det talar jag inte om, för jag blir så sur.
Sen tvingade lärarna oss att ha vanliga lektioner, vilket jag tycker är lågt, för sista veckan med klassen vill man väl för sjutton gubbar inte räkna matte?!
På idrotten var det kul i allafall, nå lekar. Nåt med ögonbindlar först, sen det hära att man ska ta upp något ur vatten först, och sen nåt annat i mjöl. Det var ju.. mysigt. Inte riktigt, men det var kul att se när de andra var alldeles mjöliga. I spegeln var det inte fullt lika vackert :P Sen skulle man spotta sånna där äckligt slemmiga gelegrodor också, fy vad äckligt det var! Och sist var det nåt med vattenballonger också.. Jag vet inte ens varför jag berättar det, men så roliga/oseriösa lektioner borde alla lärare låta en ha nu tycker jag!

Och hemma har jag inte gjort nånting alls. Så jäkla skönt!
Jo, förresten, kollade på Project Runway, rätt vinnare, men inte riktigt i klass med Jeffree Sebelia eller Christian Siriano! Hon var duktig, men jag gillar dem bättre, iofs avgudar jag Jeffree så.. tja, blev rätt som sagt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Jag är en tjej som bloggar om min pappas missbruk och om min egna kamp om att inte hamna i hans sits.



Följ gärna våran vardag och mina tankar och upplevelser kring alkohol!



Kram

L

2009-06-09 @ 11:27:49
URL: http://suralkohol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0