Ensam hemma.

Jag tänkte berätta lite kort om gårdagen och idag, läs om ni orkar :)

Igår kväll skulle jag egentligen lägga mig tidigt, men istället gick jag ner till Linn när klockan var 1 och kollade på Twilight. Jag är fortfarande helt kär i filmen, och boken och tja, allt. :D
Sen åtta imorse gick jag hem och fixade mig, sen bar det av till Avesta. Gick med båda syrrorna i cirkus två timmar, och sen stack Annika och träffade några människor. Vart mycket handlande, och mycket spanande ;) Bara Milla fattar..
Bilder kommer upp på bdb, det tar sån tid här..

Mamma och pappa är i Årsunda, så vi tre är ensamma hemma. Vi har inte gjort så mycket egentligen, ätit frukt, kollat på film och gått med Mini. Vääldigt händelserik kväll.. Men fan, palla. :P

Ptja, annars då? Michael Jackson är död. Synd för hans familj, lite tragiskt också eftersom att han är något uttav en legend.. Men ja. Är inte så brydd. Mer brydd över andra saker för tillfället.


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

Jessie har sett Twilight nu :P



den var bra, men jag blev ändå lite besviken:/



trodde den skulle handla mer om vampyrer, men det var ju fan en tonårs-kärleks-historia 0.o



jodå, erkänn! :P



baraförattduundra XD

2009-06-28 @ 05:28:50
Postat av: pottfisk-

Det är ju mer med vampyrer i resten av serien, och det hela handlar ju om att hon blev kär i en vampyr, så det är väl inte så konstigt?

2009-06-28 @ 15:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0