Trevligt :)

Har inte bloggat på nån dag nu, har inte haft tid eller ork, och knappt lust. Så då bloggar jag helt enkelt inte.

I söndags moppade jag till Linda, och var med henne och Kajsa :) spelade spel, lekte med Kajsas diablo och gjorde nya planer, som vanligt :) Fick världens sötaste halsband av Kajsa, har dock inga bilder på det. Fick en sån där tepåse-pryl också, assöt :D
Sen moppade jag hem på måndagen, fixade lite innan vi svängde in snabbt hos Jeffe eftersom att hon fyllde. Sen umgicks jag med Annika, och sen ännu ett nattbesök hos Linn :D Pratade mycket om gymnasiet. Är skitnervös.
Allt som ska inhandlas, allt som måste göras, allt nytt, idrotten, klassen, människor, scheman.. Usch!

Idag har jag klyvt ved nästan hela dagen, träning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0