Svamp.

Totalt random rubrik, vet inte ens varför jag skrev den.

Idag vaknade jag klockan två, eftersom att en viss storasyster ställde om mitt mobil-larm till 17:11 istället för 12:11. TACK! :P
Så det har inte hänt mycket idag. Var in till Avesta en snabbis, spelade kort med Milla och såg på Twilight <3. Och lite av extramaterialet också, kärlek!

Jag har förresten hittat världens snyggaste väska som jag ska köpa! Har letat efter en snygg och bra väska i vad som känns som evigheter nu, så lätt att jag slår till. Bild på väskan kommer efter att jag har köpt den :)
 En annan sak som jag måste köpa är en ny stav till min tunga. Jag har lyckats, genom att bita snett, göra ett hål i gommen. Så jag ska köpa en ny, kortare stav, för det gör rätt så ont.. Och jag vill inte bli av med mina tänder.. Jag ska ha tandställning istället :) Och jag vill jättegärna pierca mig snart, nån som är på i Augusti? :D

Jag känner att det inte blir mycket värda saker skrivna i bloggen just nu. Det kommer, jag lovar, jag har massor av saker att skriva, men jag har varken tid eller ork, dessvärre. Jag svär på att innan veckan är slut så kommer ett vettigt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Milla

JAG SKA! but that u already knew :P

2009-07-09 @ 01:36:41
Postat av: JessieJoystick

jessie är på om hon har pengar=)^^

2009-07-09 @ 02:30:48
Postat av: b

Oooo... väska! Lika roligt att shoppa som skor.

2009-07-09 @ 14:20:27
URL: http://blackshoes.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0