"...du jämförde just en fitta med ett gärde!"

Jag vet inte vad jag har gjort dig, men nu är det din tur att visa lite initiativ.

Har precis kommit hem från stan, köpte inget speciellt, bara lite saker till helgen och så. Ikväll ska jag vara med Linn, lyssna på musik och ha roligt, blir helt perfekt :)
Igår var jag hos henne hela kvällen, och vi skrattade så att vi tjöt, trodde aldrig att vi skulle sluta.. Var hur roligt som helst! Vart ju lite kaos, men det var ju inte precis oväntat. Ja, det var typ det som hände, hade i vilket fall som helst apkul.

På måndag åker jag och familjen till Tallin, det kommer att bli jättekul och jag ser fram emot det. Det enda jag kommer sakna är min hund, som kommer att vara hos farmor och farfar och bli tjock(are). Farmor ger honom alltid kakor. Jag kommer inte att träffa honom förrän onsdag eller torsdag, känns ju lite tragiskt men. Ja, jag längtar i alla fall som en gnu, även om det innebär att jag missar Pride-festivalen. Men jaja. Det finns fler år för det.

Nu är det 23 dagar kvar till skolan börjar också, ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0