Bästa :D

Igår så gick jag upp ganska tidigt, för att jag och Linn åkte in till Coop i Avesta.. vart lite pinsamt, men dit ska vi igen ;)

Sen gick vi hem och fixade oss, och sen gick jag ner till henne, sen kom Linda efter några timmar. Åt cashewnötter, pratade, körde lite knäppa sanning/konsekvens-prylar och så. Sen satt vi och lyssnade på musik, pratade och så, sen kom det annat folk och så.
Men kul var det, även om det blev kaos på slutet. Kommer att komma bilder sen, vill redigera lite bara :) Kanske till och med kommer upp bilder från min och Linns photoshoot, vi får se hur nöjd jag blev ;)

Imorse skulle jag och Linn ha åkt in till coop, haha, men vi var alldeles för trötta, så vi sov ett tag till istället. Åkte till stan med mamma, fick nya skor och så. Sen köpte jag ett par nya träningsskor, så nu ska det börja motioneras igen, den delen av sommarlovet är slut på måndag.

Ja, annars? Inte mycket alls. Ångest inför skolan, mår väl inte som bäst just nu, men det går. Nu ska jag städa till mina monster, så söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0