16 IMORGON :D

Japp. imorn blir jag äldre :( Inte så skoj kanske..

Helgen spenderades i Årsunda (surprise!) och det var väl trevligt. Läsa, bada, sova.. inte helt fel :) Läste ut Mansons självbiografi, ÄNTLIGEN! Tycker att den är seg, rätt trist på sina ställen, men perfekt om man vill träna sina kräkreflexer.. Men ja,det är Manson :D

Håller egentligen på att städa, men jag är inte så bra på det.. ska städa klart snart, baka grunden till mina cupcakes, kanske kolla på Bones om det hinns med, och sen blir det till att sova och läsa mer :)

Inte så intressant blogginlägg, men som sagt, jag måste städa :P


Kommentarer
Postat av: b

Grattis i efterskott då! (Och man får inte ha en rejäl ålderskris förän man fyller 17... hjälp, jag blir typ 18 om ett halvår!!!!! AAAAAAA!!!) xD

2009-07-07 @ 12:09:37
URL: http://blackshoes.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0