Blö.

Sitter och lyssnar på Winnerbäck :D Underbart <3

Aja, dagen idag har varit skoj faktiskt. Hade volleyboll på idrotten, spelade med Cissi och Jens, awesome :) Jag suger verkligen på volleyboll, men palla bry sig?
Sen fick jag en basketboll i huvve, fast det gjorde inte så stor skillnad.. Sen vart det lite basket också, skoj!
Sen på extramatten/no:n, skulle jag och Emma plugga, men det gick inte ett dugg jävla bra, haha. Maggan vart rätt sur på oss...

Det blir Årsunda i helgen, grymt skönt ska det bli, och sen studiedag på måndag :D
Och jag slipper all franska nästa vecka eftersom att vi har NP och teater och grejer. Skönt som fan!
Något annat som är skönt är att jag bekräftade mitt gymnasieval igår, Blir Omvårdnad för mig, och Naturvetenskapliga i andrahand. Hoppas det blir bra.

Nej, nu ska jag ta en långpromenix och sen plugga tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0