Yes.

Sitter med Milla och Jessie vid köksbordet, och ja, dom är lite luriga eller hur man nu ska säga.. 
 
Har ett ton roliga citat just nu, t.ex:
 "Mini och pannkaka är som Peter och sex.."

Massa skoj, lyssnar på Hercules-låtar, lovin it :D
 
Annars har det inte hänt mycket, Jessie kom hit runt 17.00, vi har spelat kort och kollat på AFV, Rosa Pantern och bitar av Rush Hour 2, och ja, flummat arslet av oss ^^
Älskar att leka med oss :D

Vet inte vad det var jag skulle skriva, hade något viktigt att skriva.. hm.. vettefan alltså
Det här blev nog det kortaste inlägget i bloggen om jag ska vara brutalt jävla ärlig xD

Kommentarer
Postat av: Milla

haha vi är så sjukt bäst xD

2009-02-08 @ 16:44:03
Postat av: JessieJoystick

XD vi äger :P jag måste erkänna att jag råkade spara länken till ditt förra inlägg "ta bort" och har lyckats använda den när jag skulle kolla din blogg, så jag har bara sett det inlägget och missat alla efter :S oops... men du känner mig, jag lyckas med sånt XD har iaf fixxat det nu, och jag planerar att inte missa mer XD killmenow -.-'

2009-02-21 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0