Ta bort?

Tror att jag tar bort bloggen snart..
Känns inte så värt när ingen läser, haha xD
Men för tillfället är den kvar.

Gick inte till skolan idag, kände mig inte så bra imorse, men imorn är det NP och ett HKKprov jag har liggandes, så..
Kollade på Harry Potter 4&5 idag, jag älskar fan filmerna. Fast ut med Daniel Radcliffe, uss.
Men typ Rupert Grint, Robert Pattinson, Bröderna Weasley, Helena Bonham Carter.. fullt av snygga människor, som faktiskt kan agera.
 På kvällen bakade jag chokladmuffins, och gick ut och gick med mamma.. hur skönt som helst, men hon bara gnällde över att det var "kallt".
Annars har det som vanligt inte hänt nånting i Hillbilliehell, men finns inte mycket att göra åt det.

Kommentarer
Postat av: Jessie^^

pust bra^^ finns om du vill prata om det, lr bara hänga<3 jag läser din blogg!! sådetså lägg inte ner:P du är bäst<3^^

2009-02-05 @ 19:37:44
Postat av: bertil igen då :P

jag läser din nerd fan! du skulle bara våga!!

2009-02-05 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0