Sportlov.

Har inte blivit så mycket bloggande för min del under lovet, men har inte haft så väldans mycket att skriva om..

I söndags sov jag hos Linda, hade en liten filmkväll och kollade på Disneyfilmer ^^ Sen på måndagen åkte jag hem runt 9  och läste och promenerade och så..
På tisdagen kom världens bästa Jessie :D Vi bakade och glodde på Surf's up, och början på Kung Fu Panda :D
Och på onsdagen åkte vi till Hedemora så att Milla tatuerade sig :D Assnyggt, jag vill också ;o
Elakt, elakt..

Ja, lite senare idag ska jag åka till Kajsa och ha filmkväll med henne och fru cpskaft (Emma) :D kommer bli grymt skoj tror jag nog!

Ja annars då?
Jo, jag kan ju säga att jag är lite sur på CDon för att jag aldrig får omgång nummer två med böcker ;o Jag älskar bokrean, har gjort av med alla mina pengar (nästan) där, och jag är inte klar än.. hittills har det blivit 18 volymer manga och en verklighetsbaserad bok, kommer inte ihåg namnet..
 Just ja! En annan konstig grej det här lovet är att jag inte har varit uppe till efter halv ett en enda gång! Ni som känner mig vet att jag brukar kunna gå och lägga mig vid halv sex om jag så vill, men jag har varit alldeles för trött för det ;o
Jag börjar bli gammal... Fast jag sover ju självklart till typ 11.30 varje dag fortfarande.. *slappis*

Men ja, vet inte vad jag ska skriva med, ska baka om en stund, sen kanske glo på film om det hinns med innan jag åker ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

min tatuering är bajssnygg!:D

2009-02-26 @ 12:38:46
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: JessieJoystick

världens bästa jeppa<3^^ så jävla kul att va med er =D viäger :)

2009-02-26 @ 13:35:34
Postat av: Linda

Det var kuuuul! :D

2009-02-27 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0