Lördag.

Jahapp, lördagkväll/söndagnatt.

Sitter och nördar lite, är sjukt trött och ska snart sova tror jag.. Har precis låtit sista chinchillan springa (Virus, han får ju inte springa med de andra, stackarn), och dom retar gallfeber på mig.  Tuffs har redan fått springa, men blev inte nöjd, så hon gnager på gallret, Cookie välter huset och Polly sitter och ser urgullig ut för att få springa lite till. De låter så mycket att jag får aggroattacker på dem..  Men jag älskar mina bebisar <3
 
Idag har det inte hänt mycket alls. Har sovit, städat, läst, glott på Sveriges värsta bilförare (xD) och Criminal Minds.
 Och sen spelade jag ett par omgångar "dansmatta" (?) med syrrorna, fast Mini ville också vara med, så han hoppade på mig, böt låt, satte sig på mattan och skällde. Störda jävel <3
 Detta resulterade i tre stora rivmärken på min hand, och det svider uttav bara helvete.
 
 Sitter och kollar på min mangahylla just nu. Man  kan inte annat än hata finanskrisen... Engelsk manga är dyr som fan nu, jag menar 104;-/volym? Tror inte det..

Verkligen ett värt inlägg, ska nog läsa lite, känner mig underintelligent som fan för tillfället, kan vara för att jag är trött, men wtf. Läser en grymt bra bok just nu också, Dr Jekyll och Mr Hyde.. gammal men som sagt ruggigt bra :D

Och på måndag är det skola igen då.. Trist, fast ändå skönt, ska försöka att hinna med bussen alla dagar i veckan nu :) Men vi får väl se hur det går med den saken...
 Hatar verkligen att bo i den här förbannade hålan p.g.a det, går en buss till skolan och en buss från skolan. Grymt jobbigt när det är vinter och man inte kan ta moppen..

Ja, långt, ovärt inlägg  blev det, men vafan ^^

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

kärlek på era djur<3^^ vintern suger, men hillbillyville lr vad du sa (XD) suger nästan värre -.-' :P <3

2009-03-01 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0