Houdini.

Haft en rätt tokig dag idag, men oj vad skoj det var :D

Började med HKK, som bara var tråkigt, förutom när Klara skulle uttala aubergine.. Men sen var våran NO-lärare lite sen, så vi stod och läste på planscherna utanför NO-salen. Där stod det något att om man knyter ett ca 1m långt snöre runt sina handleder, och sedan ett lika lång som korsar och går runt den andres handleder så ska det finnas ett sätt att ta sig ur det där.
 Och det tyckte ju jag och Klara lät busenkelt, så vi pröva. Det var inte så lätt kan jag ju säga.. Från 10.10 till 13.25 gick vi fastsatta i varandra och försökte ta oss ur det där, och det gick ju inte så bra. Plus att vi har så snälla folk i våran klass, som gick och drog i det, eller knuffade ner oss i snön.. Mindre gulligt.
 Sen löste i alla fall våran bildlärare det, ganska enkelt, men klurigt ^^
Så nu tänker jag bli nästa Houdini :D

Sen när jag kom hem skulle jag plugga, men nejdå, jag somnade och sov tills klockan 20.00, för då var det NCIS <3
Så bäst ^^ Och sen var det House, inte heller helt fel..
Men nu ska jag göra lite SO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0