Helg.

Yes, var i Årsunda i helgen, underbart!
Åkte skridskor, kollade på film och mös.
Typ det enda som hände tror jag, kollade på Beck på söndagen.

Tänkte försöka sova snart, har Nationella prov imorn, läsförståelse tror jag. Jag är sämst på läsförståelse, jag tycker att allt kan tolkas på flera sätt, men tydligen håller folk inte med mig..
Blir till att kolla på film inatt igen, bästa sättet att somna på :D

 Hade studiedag idag, hade gjort upp en tidsplan, men den sprack på en gång. Hade tänkt gå upp kring 10 och plugga undan lite, men jag rörde inte ens mina skolböcker, och sov till klockan 12, haha.
 Istället kollade jag på Kuzko, glodde på One Piece och bara slöade..
Den här veckan kommer bli rätt tidssnål och energikrävande tror jag..
 
Imorn har jag ett NP, utv.samtal, ev en klippning, hårfärgning och dreadstillverkning.
På onsdag ska man tydligen på nån teater med skolan *yey* och sen hårfärgning och dreadstillverkning, och på torsdag är det ett NP, dreads, färgning och övrigt plugg. Till helgen hade jag tänkt att jag kanske kunde tvinga Jessie att umgås med mig och Milla, då vi är ensamma hemma. Låter väl som en kanonvecka, eller inte.. men ja, har ju helgen att längta efter ^^
Sen tänkte jag dessutom söka sommarjobb och fixa annat i veckan också, får väl se hur det går.

Vart inget intressant skrivet idag heller, men jag lovar att försöka skriva lite vettigare i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0