Vaccinerad.

Nu är jag immun mot nöffnöff :D Skönt att ha det gjort, men har världens biverkningar.

Var skitnervös när jag skulle ta den, så jag satt och skakade. Kunde inte kolla på det, och skolsystern var tvungen att prata med mig hela tiden. Men det gjorde inte så överdrivet ont först, men man kände ju hur det spred sig neråt i armen. Efter sprutan så började Wicky må illa, så hon fick lägga sig i mitt knä. Jag mådde ganska bra först, men sen efter ett tag började precis allting att snurra. Såg fyrdubbelt, var yr och mådde illa, så jag fick lägga mig ner. Låg utanför där i över en timme, det ville inte ge sig. Låg i Klaras knä, och då börjar hon skaka på benet. Jag var skitsur eftersom att jag mådde illa, så jag fräste till henne. Fast hon förnekade att hon hade gjort det, men det tror jag inte på.
Sen gick vi väl därifrån och skulle till svenskan. Då såg jag dubbelt och det snurrade, men jag kunde gå i alla fall. Vi hade ingen svenska, så jag låg på en bänk i cafeterian istället. Såg nog dumt ut, men jag orkar inte bry mig. Inte idag.

Nu ska jag kolla på film, för jag har ingen energi till att plugga, fast det är vad jag borde göra. Usch, jag hatar verkligen sprutor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0