Tårta på huvudet.

Idag insåg jag, nästan, att det faktiskt är jul snart. Ajfan.

Sista syslöjdslektion någonsin. Ehe, vart klar med min mössa, ser ut som att man har en tårta på huvudet, men skön blev den. Sen sydde jag (och sprättade allt igen) in min klänning. Ska dock sy om allt hemma, för jag vill inte ha något hafsjobb. Funderar på att lämna den till typ Burris om jag inte kan själv, får se till att baka något till henne! Hon är ju finurlig. Men det är väl värt att försöka själv i alla fall.

Men ja, efter syslöjden fick jag skjuts hem av Wicky, väldigt snällt! Kollade på julfilm med syrrorna, eller ja. Jag somnade ju efter halva, men ändå. Jag kan som sagt inte vila när jag kommer hem... Men ändå, då har jag ju redan sovit två timmar, så då behöver jag bara sova 4 timmar nu. Eller är det 8 timmar man ska sova varje natt? Det är bra med koll.

För ungefär en timme sen gick Linn och hennes familj hem. Vi, Milla och mammorna satt och spelade Rita&Gissa, var väldigt kul! Lär nästan spara några teckningar tror jag. Vi vann i alla fall, det är huvudsaken. Trots att mamma fuskade hela tiden.

Ja, annars?


Tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0