Första julklappsbytet.

Åh, idag alltså.. haha!

Det började som en banandag, kunde inte tugga för att jag har ont i munnen, höll på att missa bussen, och så vidare. Men sen nångång efter lunch vände det. Fy bubblan vad kul vi kan ha ibland, och vad jag alltid lyckas göra bort mig :) Hade förresten franskaprov, som jag inte orkade plugga till. Gick väl ganska bra tror jag, men får nog inte mer än VG. Och just ja, imorn sätts mitt betyg i Matte A. Vill inte se!

Anyways, efter provet sprang jag och Linda omkring på skolan och fixade lite saker medan vi väntade på Burris som också hade prov. Sen fick vi vänta på bussen i kylan, hur kallt som helst är det! Sjukt. I alla fall så åkte vi hem till Burris. Böt julklappar (tack igen!), spelade spel och pratade. 
 Har kommit på att Burris är lite för bra på spel. Det ska vi ändra på ;) Haha, nejdå. Men det var väldigt kul, lär göras om :)

"Jag känner att du utmanar mitt intellekt..."
Detta tar jag inte som en komplimang av någon som får påsk+flyger iväg till.. att bli vasaloppet när man spelar med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0