..


Igår åkte jag som sagt till Linda :) Mycket kul blev det, mest prat dock... Jaja, sen gick vi upp astidigt enligt mig, men Linda var pigg som vanligt, haha. Kollade på Kung Fu Panda innan jag drog hem också.

Hemma har jag bara tagit det lugnt. Lyssnat på Thåström och tänkt över vad som har hänt och vad som inte blev av det här året. Vad som var bra och dåligt, varför jag inte gjorde vissa saker och så vidare. Bara ett par dagar kvar nu, känns konstigt. Det var ju nyss 08!
Jaja, inte mycket att göra åt. :)



Kommentarer
Postat av: Linda

är alltid morgonpigg! :D haha, åååh ja mycket skoj!! :D kung fu panda var en söt film!

2009-12-29 @ 22:01:25
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0