"Den sista falafeln!"

Jag var mycket duktig idag, jag var tyst ända fram tills efter idrotten. Skulle ha vart tyst hela dagen, men eftersom att Klara och Wicky suger på charader, så var jag tvungen att prata. Det var rätt skumt faktiskt, jag brukar ju prata en hel del annars.
Har inte så mycket annat att säga om dagen förutom att jag och Gabriella har världens bästa idéer till olika julberättelser. Too bad att vi inte har tid att skriva alla ;) Skrattade så mycket att jag inte kunde andas, och svenskaläraren har lärt sig att det inte är någon idé att säga till oss. På gott och ont. Skrattsmärtorna sitter i än!

Sen skulle jag ha pluggat idag... Kommenterar inte saken mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0