Tema-film.

Idag spenderade jag 3,5 timmar med mina parallellklasser. YIPPIE! För er som inte vet det så finns det få saker jag avskyr mer än mina parallellklasser, det finns några stycken (och då menar jag några som i 1-2st) som jag tål. Men ja, vi tittade i alla fall på en 3,5 timmar lång film om förintelsen som hette typ "Schindlers list" eller nåt. Sjukt bra film, hemsk, men bra. Nästa vecka kommer det en överlevare från förintelsen och håller typ föredrag, sjukt intressant. Fattar inte hur man kan vara så dum i huvvet att man går med på att döda folk.
Filmen hade kunnat varit bättre om inte folk hade setat och pratat, låtit och varit allmänt störiga. Vart grymt irriterad.

Aja, annars har jag haft en görkul dag idag. Var med Klara och Linnéa hela dagen, så jäkla skumma människor. :)

Och Trapt räddade min morgon <3

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jadu... högstadiet är ju såå trevligt :P



fan vad intressant att lyssna på överlevande. dom måste ju fan va över hundra... ... jessietänker ...



:P

2009-04-20 @ 21:53:20
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nejrå, men en bra bit över 80 ;o

2009-04-21 @ 00:26:36
Postat av: Anonym

hihi yes det vare:D

en massa skoj!:D<3

2009-04-21 @ 19:05:51
Postat av: Linda

ja som var duktig å skrev mitt namn ändå kom de inte med! de var ja som skrev:Dhihi

2009-04-21 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0