Söndag.

Sitter och läser lite bloggar och gör Kemi. Tråkigt, men det måste göras :)
Vaknade toksent idag, hellre vaknar jag åtta! Sen tvättade jag och syrrorna om mammas bil, eftersom att den var fläckig.. Kanske inte så snyggt.. Sen krattade vi baksidan och jag har arbetsskador, haha. Seriöst, jag har fullt i blåsor på händerna nu, inte så trevligt. Sen när vi var nästan klara sket vi i det och satt och flummade ett tag. Sen åkte vi och handlade, vart batterier och saker till Valborg. Jag längtar! :D Kommer bli kalaskul!

Nu tänkte jag att jag ska börja plugga igen. Har franska, hkk, kemi, matte, biologi, musik och lite bild att göra. Tröök!

Mamma kom nyss in och sa att hon höll på att tvätta min mobil men märkte det i sista sekunden. Ibland har man tur! Jag tvättar ALLT, borde kanske kolla fickorna innan..


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

men ajj:/



den kanske var smutsig:)



:P

2009-04-27 @ 00:00:41
Postat av: Linda

jag längtar jag också! :D

allt kommer bli bra! :D

2009-04-27 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0