Släkt.

Idag var det släktpåskmiddag hos Mormor med min släkt på mammas sida då.. Hade jätteroligt, har inte träffat mina kusiner på länge. Var ute och gick, spelade kort och pratade en massa. Störtkul :D
Jag tycker faktiskt väldigt bra om min släkt, de är roliga att umgås med, eller ja, de flesta. Vissa tål man ju inte, men det är som det är.

Nu ska jag städa.. ska städa först och främst mitt rum *yey* och sedan resten av huset. Imorn kommer Klara och Emma hit, och båda är ju allergiska mot det mesta (enligt mig) så jag är jättenoga. Ska ha filmkväll, kommer nog att bli väldigt roligt ^^ Fast det är inte så skoj att städa..

Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva faktiskt.. kommer kanske upp bilder på bilddagboken sen, håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0