Jeppa säger, Emma hör.

Jeppa sa: Söta hästar.. AAAH!
Emma hörde: swasiessaAAAAH!

(AAAH berodde på att jag fick ett kryp i ansiktet.. sen fick jag ett i munnen och gjorde sånna där blåsljud.. charmigt!)

Det är i stort sett en sammanfattning av dagen. Har vart totalt värdelöst lektionsmässigt. Först missade jag bussen på morgonen och tog moppen till Emmas hus (som har stooor tomt!). Sen kom vi nästan för sent till avslutningsfotot, lite synd men vi smälte in.. (emo-tema, kuul).
Sen var matten inställd, jag var inte med på idrotten (första lektionen jag har "hoppat över" fast jag har varit där), och vi jobbade inget på so:n. På svenskan satt vi ute i solen och läste, och sen stack jag hem. Min lärare var ändå inte där..

Så nu ska jag strax gå och duscha, ska röja av lite först.
Ikväll kommer Kajsa och Linda, vi ska tälta i trädgården :D kommer bli underbart kul!


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

haha XD



emotema?? lol :P

2009-05-03 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0