Bubblor!

Haft en underbar dag idag, varit alldeles glad!
Började dagen med att få reda på att vi inte alls hade nationella, skönt! Nästa minut fick jag reda på att jag hade håltimme första lektionen (50 min). Härligt! Spelade kort med Emma och Klara, gick åt helvete, haha.
På svenskan var läraren tvungen att ta upp glasögonen för att kunna läsa på mitt prov.. tycker jag skriver lagom stort jag.. Och provet gick väl inte så himla bra, men det skiter jag i, kommer ett större prov sen. Sen vart det en längre rast och sen NO, och lunch/håltimme.
 På håltimmen satt jag, Emma och Klara mot en vägg och blåste såpbubblor, härligt! Varmt och skönt, och kommentarer som var så in i helskotta dumma! Härliga folk.. Fast skoj hade vi!
Sen var det SO, jobbade inget alls, fick tillbaka ett arbete i hinduism bara. Och sen på slöjden sprättade jag typ hela tiden. Noll intressant dag, men sjukt kul ändå!

Hemma lekte jag med Mini och blåste mer såpbubblor och sen har jag inte gjort så mycket annat :)
Bästa dagen på länge i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0