Avslutningsklänning.

Ja, nu har jag antagligen köpt den, kanske lägger ut bilder sen, vi får se. Nu letar jag bara efter ett par skor till, blir antagligen ett par ballerina. Jag avskyr att alla tycker att man ska ha ljusa färger på sommaren och allt det där. Visst, det blir varmare med svart, men det är ju fortfarande den klart snyggaste basfärgen? Jag kan sträcka mig till grått, men aldrig att jag springer omkring och fånar mig i pastellfärger.. Och nu menar jag inte att det inte är snyggt, det kan det mycket väl vara. Jag menar bara att det är så långt ifrån min stil man kan komma.

Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag. Vaknade kring 9 av att mamma väckte mig, för de skulle till Årsunda, sen somnade jag om igen, sov till 11.30. Äntligen får jag sova länge igen!
Sen tränade jag ett tag och sen var det bara att tvätta Millas bil.. tvättade mammas också, och Mini var som en Duracellkanin på amfetamin.. Bilder kommer sen.
Kollade på nån film också, och nu sitter jag här och nördar.. ska antagligen mysa med mina bebisar snart, och sen blir det väl nån mer film ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

behöver verkligen en klänning, vart hittade du din? hur ser den ut?

2009-04-27 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0