Half of my heart's got a grip on the situation.

Och sen bara vänder det och allt känns mycket lättare.

Jag föredrar att vara glad, och hela dagen igår, till och med morgonen, var så himla bra. Pepp! Dessutom, så har jag slagit mitt personliga rekord i att missa tåg idag, snacka om prestation! Inte för att skryta, liksom. Får hoppas helgen blir kanon med. Vakta Lusen imorn, sen får vi se vad som händer. Spontanitet, woho!

Äsch, nu är jag sådär hyper igen. Jag borde göra en egen kategori för sånna inlägg. Mycket jag borde, som att plugga till exempel. Men vad är det för kul med det?

Jag vill ha te. Akut.


Nej, det är inte en överviktig sköldpadda.
Men sådär ser Molly ut när hon ser en ekorre.


Kommentarer
Postat av: jessie

visst är det^^



Fin bild!!!

vad bra att du varit glad^^

2011-10-07 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0