Vänner.

Jag fick en rolig idé.
Jag skriver ju ganska mycket om mina vänner här, eftersom att de är en stor del av min vardag. Så varför inte presentera dem? :)
En kort presentation av de som förekommer oftast här!

Linda:
L är en av mina äldsta vänner. Många härliga minnen! Härlig tjej, härlig dialekt. Mycket fuffens för sig har hon också. En glad liten filur alltså! Bloggen hittar ni här!


Linda
... gillar dansband och mat.
... ogillar Olof Mellberg och snöblask.

Burris:

B är en annan av mina äldsta vänner, många minnen även här! Fältbiolog och kulturfreak, men det gillas starkt! Hon är en pysslig typ som nästan alltid är på bra humör.


Burris
... gillar böcker och fältbiologer.
... ogillar Lars Winnerbäck och att förlora.

Klara:


Klara är min blondaste vän, på båda sätten. Men henne gillar vi ändå! Pratar lite fortare än vad hjärnan hänger med, vilket gör små saker skapligt kul. Härligt med någon som har lika dålig humor som en själv.


Klara
... gillar Kent och grönt.
... ogillar svamp och politik.

Gabriella:
G är en trevlig filur som bor i ett flottigt, snett hus. Men det är ok! Lite sådär halv-Einstein, men sjukt skoj ändå. Musikalisk som få och udda på ett bra sätt.

Gabriella
... gillar krulligt hår och russin
... ogillar brysselkål och ångest.


Och ingen förklarar väl allt bättre än sötaste Linda;
"Likt ett pussel, fattas en bit så är hela pusslet i bitar,   JKL + KG = BÄST!"

Aldrig utan er flickor! ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

det är ett pillemariskt vackert pussel! (fyttirackarn) vi är bäst. och du är fin! PUSS <3

2010-11-01 @ 11:26:03
Postat av: Lindis

Vi är bäst tillsammans! <3 Det var ett jättefint & rart inlägg du har gjort till oss :D <3

2010-11-01 @ 19:39:49
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0