Running Scared <3

Nu skriver jag blogginlägg mitt i natten igen. Vad är det för fel på mig?
(FRÅGAN LÄMNAS OBESVARAD. TACK)

Kom hem från Linn för ett par timmar sen, mycket prat, mycket skratt och ännu mer tok. Det blir nog Säter snart! Men i alla fall, tanken var att när jag kom hem från Linn så skulle jag sova för att vara piggare imorgon... Jomenvisst va!
Kom hem lagom tills världens bästa film började, Running Scared, och då kan man ju inte gå och sova. Jag lovar att det är världens bästa actionfilm, det blir liksom inte för mycket och bara pangpang. Istället har den något som kallas handling.
 Som vanligt var den helt awesome, men det är sjukt vad reklampauserna förstör i filmen! De pausar på fel ställen, och pauserna är så långa att man lätt glömmer vad som hände precis innan det bröts. Så blä på reklam, och blä på dem som bestämmer när pauserna ska in!

Nu var i alla fall tanken att jag skulle sova. Men. Det är så att när klockan är mellan 03.30 - 04.30 är det i princip omöjligt att sova i mitt rum. På grund av 4 st muterade kaniner som inte vill hålla käften eller vara stilla. Så jag får läsa eller något.

Godnatt :)



Bild


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg grabb! :D sluuuuuuuurp :D hahah

2010-03-06 @ 11:39:20
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0