Förklaring i förebyggande syfte.

Just ja, matteprovet gick åt helvete. El nästa!

 Jag mår inte bra just nu, så om jag verkar sur så har ni antagligen inte gjort något för att förtjäna det. Det är bara jag som är dum. Men jag har alldeles för mycket på mig nu för att kunna hantera mitt humör, och det är inget jag tänker hymla med.
 Jag kommer att berätta vad som har hänt, i sinom tid. Vissa får antagligen reda på det tidigare än andra, och det kommer att vara för att jag väljer att göra det på det sättet. Så snälla, känn er inte diskriminerade, jag måste få göra det i min takt, ingen annans. Och jag litar knappt på folk. Så enkelt är det.
 Det som har hänt är känsligt, så mycket kan jag tala om. En mycket öm och skör punkt hos mig, och jag tror att en del redan listat ut vad det handlar om. Jag är arg, ledsen, besviken och känner mig löjligt ensam. Jag känner mig förvirrad och illamående och hela mitt liv har kastats om på bara några ögonblick.

Tack och hej, nu ska jag återgå till att läsa och ligga i fosterställning. Det är ju trots allt fredagskväll!




Så mycket minnen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Morgon dagen ska vi göra till en underbar

dag som alltid! <3 som jag har berättat

så finns jag hos dig! <3 polly!

2010-03-19 @ 21:32:52
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0