Spontant blogginfall!

Nu är det ju såhär att jag faktiskt har trivts väldigt bra utan att blogga, även fast det ibland har känts som att jag borde börja igen. Men det har liksom inte blivit av... Så vi får se, kommer att börja skriva lite smått då och då, men bara när jag känner för det och har något att skriva om. Så jäkla onödigt annars.

Menmen. Nu ska jag göra något jag aldrig har gjort förut, för jag tycker att det känns pinsamt av någon anledning. Men nu gör jag det ändå!
Det finns en människa som tecknar otroligt fina och inspirerande teckningar, och som skriver en blogg som är helt awesome. Nu tävlar hon ut en assnygg tröja med en av hennes teckningar som motiv, så jag tänkte att jag skulle delta!

Bloggen och konstnären hittar ni på hennes blogg, Kan Dee Drawings, och fler av hennes kläder finns att köpa på Kan Dee Shop.


Bild lånad från Kan Dee Shop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0