Update.

Feber och biologiprov går inte ihop. Just sayin'.
Nu sitter jag här. Istället för att sova. Skriver om kastsystemet och lyssnar när syster och hennes pojkvän pratar om saker jag inte förstår. Ska hålla föredrag imorgon. Nervös.
Har även kommit på att jag är typ sämst på datorer. Måste ha hjälp med typ allt. Borde nog läst programhantering istället för textkommunikation.
Ska hoppa av latin. Sjuk idag, febrig igår. Snart jul, ingen julkänsla. Hoppas att jag sover bort hela julen ärligt talat. Men det ordnar sig. Annars mår jag bättre. Ska till skolan imorn. Kan inte träna på ett tag nu igen bara. Svullen halsmandel, jag hattar dig!

Kommentarer
Postat av: jessie

det borde vi ha^^<3



krya på dig! =)

2010-12-17 @ 02:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0