Apa.

Jag har kommit på en sak. Det finns inget jag hellre gör än pluggar, inget sätt jag hellre spenderar mina dagar. Att gå i skolan är sjukt kul! Dessutom jättebra för framtiden, och det är ju den man alltid siktar mot, eller hur?

NEJ!

Jag vet att ni gnäller, både till varandra och till mig. Men jag orkar inte.
Jag är inte så mycket i skolan i år (ja, tänk, jag vet det), men jag har mina anledningar. Jag mår rent utsagt apa just nu. Det är alldeles för mycket stress från så många håll för att kunna hålla koll på allt, och dessutom ligger det en annan ganska stor grej över mig som jag inte vet vad jag ska göra med. 

Så ja, jag är frånvarande. Ja, jag är rätt grinig nuförtiden. Ja, jag aggrar på onödiga saker. Ja, jag har lite fritid, som jag mest sover på ändå, eftersom att jag i princip inte sover annars. Ja, jag gör dåligt ifrån mig på det mesta. Ja, jag har tappat lusten till allt.

Och ja, du har rätt. Jag är helt jävla dum i huvudet.
Nu har ni nåt nytt att snacka om, när jag inte är med såklart.

Kommentarer
Postat av: Jenn

Ja, hej, hålla, tjenare. Du är många saker du din spillevink, men dum i huvet är du inte! Jag skulle mera säga; Knäpp, bäng i bollen, knasig. Men jag skulle inte komma på tanken att du är dum i huvet. Allt för mig, tack och hej!

<3

2010-12-10 @ 10:41:05
URL: http://killingforfun.blogg.se/
Postat av: jessie

hej här kommer jag och hoppar in lite random efter all tystnad.

förstår om jag inte är liksom... medräknad direkt. men jag ville bara säga att du har mig här på ett hörn, om du vill slappa framför en film, eller prata eller vadsomhelst. och du är inte dum någonstans!



och jag hoppas du vet att jag inte snackar bakom ryggen på dig, jag bryr mig mycket om dig. -även om jag är dålig på att visa det.



sorry om det blev en för personlig kommentar, förstår om du tar bort den. kände bara att jag ville skriva något =)



hoppas det blir bättre<3

2010-12-13 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0