Tisdag..?

Alldeles dagvill idag, har gått och trott att det var måndag hela dagen.
 När jag kom hem så skulle jag börja plugga.. Jasså, jag har inte ens öppnat en skolbok idag, fast jag borde, för jag har svenskaprov, soprov och matteläxa, vad jag vet. Men istället så hittade jag en Samurai Deeper Kyo-volym som jag inte hade läst, och sen var det kört. Görbra manga! Nackdelen är att den innehåller göteborgska, men jag förstår det om det är nedskrivet som tur är ;o Och nu ska jag inte tråka ut er med mangatjafs..

Sen har jag pysslat om mina inte så små bebisar.. Jag tror inte att Milla ska få gå in i mitt rum på ett par veckor/månader/år, för nu börjar hennes andra favorit bli tjock. Och Virus kan jag sätta på diet, eftersom att han har egen bur, men Tuffs delar med de andra två, som behöver lägga på sig lite. -.-' surt läge som fan, men dom är ju söta små troll i alla fall :D
 Hade både dragkamp och jakt efter Tuffs igår eftersom att hon älskar att äta på papper och hon inte får. Sötnos är hon, men rätt ful ändå..

Ja, annars då?
 Fick världens viktångest idag, men annars har det inte hänt mycket. Glott på NCIS och House, som vanligt..


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

viktångest? seriöst? läste jag fel?

2009-03-18 @ 00:30:06
Postat av: Milla

Hålla med Jessie

Och vaddå de ehover ju mat! :D

2009-03-18 @ 08:49:55
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon :)

2009-03-18 @ 08:54:23
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0