Gäsp.

Jag är apmegatrött, har nyss gått upp (12.03) och ja. Har inte bloggat på ett par dagar, eftersom att det inte har hänt något särskilt. Har mest sovit och pratat med massa folk och träffat Linn litegrann.
Och klippt gräset. Yippie! Kanske ska kratta det idag t.om. Ännu mera yippie!
 Nu ska jag snart gå med vovven och äta frukost, och sedan vettefan, Kanske ska till Avesta med Linn sen, men inget är säkert. Sen ikväll blir det nog att kolla på film med syrrorna, om de har tid med mig.

 Jag avskyr vårat väder! Vanligt vis brukar jag älska regn och så, men jag menar, det är bara sommarlov en gång om året, snart inte ens det, och då kan det väl i alla fall vara väder som det går att vara utomhus i?
Igår när jag klippte gräset, då var det minsann varmt så det räckte, men idag vart dete kallt bara för att jag skulle göra andra saker ute. Jag blir ganska så sur, och jag tycker lite att det här vart en skitsommar om man ser till vädret.

På måndag åker jag och familjen till Talinn, kommer nog att bli skitkul! Längtar gör jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0