Födelsedagar och pyjamasar..

Ja, igår blev jag 16 :D
Gick upp klockan sex, väcktes som alltid av skönsång från min familj.. Så fick jag presenter av dem, vart kalasnöjd!
Sen kollade vi på en av filmerna jag fick, "John Tucker Must Die". Jättebra film, trodde att det skulle bli en total klyscha, men det blev det faktiskt inte. Bra handling, rolig och tja, bra.
Efter det blev tårtbak och muffinsbak.. Som också involverade bränd plast.. Men ja, det vart bra i alla fall :D
Bilder kommer eventuellt lite senare, på paket och annat dravvel..
Sen kom Jessie, fick jättefina paket av henne också. Vi fikade och hade det trevligt innan hon åkte till Göteborg tror jag det va?
Sen vart det glasyr-bak, lite tid framför datorn och mat innan släkten kom. Pratade med glömska fru Aldén också, haha :)
Fick mer paket, umgicks med mina kusiner, väldigt trevligt :) Min ena kusin hörde lite dåligt, synd om henne, men ändå lite kul!

Just nu sitter jag i min nya pyjamas som jag fick av mina päron igår. Har haft sommarlovets första pyjamasdag, alltså att man struttar runt i pyjamas tills man går och sover igen. Jag älskar pyjamasar! Oftast är de så mycket skönare än vanliga kläder.. om man bortser från mjukisar då, för det är nog delad förstaplats. Jag är lite konstig, men det är sånt man får stå ut med helt enkelt.
Dagen har gått åt till att kolla på inspelade TV-program. Blev andra gången jag tittade på säsongsfinalen eller vad man nu ska säga, med Grey's Anatomy. Det värsta är att jag tror jag vet hur det slutar, men jag hoppas på motsatsen.. Grät i alla fall, jag är så mesig med det där..

Aja, senare ikväll blir det kladdkaksbak, träffa Linn och sen sova såklart! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Kladdkaka! haha

Gratz igen :P

john tucker var fan skitrolig! :D

2009-07-07 @ 21:08:04
Postat av: JessieJoystick

Grattis i efterskott^^ hoppas du hade roligt=D



och najjs med pyamas dagXD

2009-07-08 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0