Söndag.

Ilska. Hat. Ångest. Besvikelse.

Idag har i princip sugit. Dagens höjdpunkt är väl att jag träffade Linn en stund, pluggade, pratade, skrattade. Alltid blir det bra när man pratar med henne.
Gjorde en lista på saker som ska klaras av till jul (som jag vet nu), vart ett A4. Sjukt mycket, särskilt den här veckan. Franska, nationella proven i matte (del 1), engelskaprov och så vidare. Är sjukt trött, men det är bara att bita ihop och köra på. Har man valt NV så bör man väl egentligen inte klaga.

Måste fixa så att jag inte behöver byta skola också. För det skulle verkligen inte funka, inte att vara så långt borta från alla. Och jag har ju precis börjat trivas i den här klassen, eller ja. Jag har lärt mig stå ut med de jag inte är överförtjust i, men resten är faktiskt inte så farliga. Jag struntar i om jag så måste tenta av hela miljöinriktningen och läsa naturinriktningen på skoltid. För jag måste läsa miljö, det är bara så det är!
Hoppas i alla fall att det funkar, kanske ska fråga om det redan i veckan. Men SYV-människorna ser ju så elaka ut.

Jaja, 2:a advent. Ingen julkänsla än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0