Plugga vs Sova.

Det är sjukt hur trött jag har blivit på sista tiden. Kan inte hålla mig vaken vad jag än gör. Nu satt jag och pluggade till engelskaprovet, men jag somnade. Blev så sur, har sovit i närmare 4 timmar efter skolan idag, vilket jag verkligen inte har tid med. Har plugg upp över öronen, men samtidigt är jag så trött att jag inte orkar plugga heller. Cirka noll energi.

Hade nationellt i matte idag också. Gick åt helvete, kom på efteråt precis vilka fle jag hade gjort, hann inte klart etc. Måste prata med matteläraren. Måste ha bra betyg, annars får jag spatt. Jag vägrar VG. Så är det bara.
Blö, egentligen har jag inte tid att skriva här ens, måste plugga. Men det är ju så tråkigt med glosor. Och det är i princip det jag har tills imorgon, i eng. och franska. Är det förresten någon som har tänkt på hur roliga språkförkortningarna låter? Eller det kanske bara är jag som ödslar tid på sådant nånsens.

Mweh, måste plugga. Vill sova mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0