Käpp.

Har varit alldeles seg idag, inte orkat så mycket. Tror att jag börjar bli gammal...

Annika fyllde ju år igår, så det vart fika (fööör mycket), spela spel och glo på film med kusiner och så. Senare kollade vi även på The Proposal och Harry Potter and the Half-Blood Prince, fast jag kunde knappt fokusera eftersom att jag var skittrött. Klockan 01.00. Det är tamigsjutton illa. Snart kommer jag att somna klockan åtta, få ännu stelare leder och börja använda käpp.
 Just ja, vi åkte in på mellandagsrean igår, tjockt med irriterande människor överallt. Men ja, fick tag i en plattång, tre linnen och en parfym i alla fall.

Jaja, idag har det inte blivit något alls gjort. Sov länge och ska strax ut och gå med Linn, så får vi väl se hur dagen slutar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0