Juldagen.

Juldagen, näst bästa dagen på julen. För då har man rätt att slappa och göra absolut ingenting ;)

Lyssnar på Thåström, tror att jag är kär i människan... Underbar musik.
Blev väckt tidigt imorse. Burris skulle låna en tvärflöjt, och väckte mig i en utav de bästa drömmarna jag har drömt pålänge. Vill nästan tillbaka. För det var bra mysigt. Fast det var väl dags att gå upp, så att jag skulle vakna. För drömmar är bara drömmar, hur verkliga man än vill att de ska vara.

Ska tydligen spela spel med syskonen strax. Jag som faktiskt hade en sak att skriva om, får ta det senare då. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha hon kan hon! Jag fick rita&gissa, kanske har jag bättre tur att rita nu när jag fick ett eget :D

2009-12-25 @ 15:38:10
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0