Film.

Ja, oj vilket inlägg jag fick ihop! Eller inte.

Vart till att kolla på film hela kvällen, Bolt, Hancock och så skulle vi ha kollat på Narnia, men pallade inte. Ska upp vid halv åtta imorn *yey* för att Annika fyller år, sen ska vi in till stan så att Milla kan köpa en kamera. Slipper man höra det tjatet hela tiden i alla fall. Ska kolla efter en capo, sen får vi se om det blir något annat. Ska kolla keyboards bl.a.
Och så ska jag antagligen skaffa ett comviq-kort, så att det blir lite billigare mobilräkningar...

Jag känner att min blogg är allmänt ointressant. Ska försöka bättra mig, men jag har ingen energi att tänka ut något bra att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0