December?!

Idag har faktiskt vart apbra, var väldigt trött, men det gjorde inget.

Var på någon föreläsning om aids. Det var väl intressant och så, men det var roligare att prata, halvsova eller bara olyssna. Fast man lyssnade ändå, om ni förstår vad jag menar.

Idag är det första december. Jag har ungefär lika mycket julkänsla som en gurka, vilket är ovanligt. Jag brukar ha världens julkänsla redan i oktober oftast, jag är en utav de människorna som får folk att tröttna på julen innan den är här, haha. Men i år så känns det som att det skulle kunna vara början av november, det känns inte alls som jul. Får väl försöka kolla på julfilmer, köpa julklappar (vilket jag faktiskt har gjort idag, jag är duktig) och julpyssla tills det känns lite mer. Kommer dessutom aldrig att bli klar med några julklappar eftersom att jag inte har ork att ta tag i det heller. Men julen kommer väl, vare sig man vill eller inte. För inte vill jag ha jullov heller, jag kan gärna gå i skolan längre. För sen är det ju bara en termin kvar av första året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0