5 orsaker till att hata mitt liv just nu.

  • Lyckades ta en tre timmars power-nap, och vaknade med migrän.
  • Är så stressad att jag knappt har tid att andas, så mycket måste jag göra.
  • Skulle ha gjort ett miljöarbete på lovet, men det är omöjligt att hitta info. Det ska redovisas imorn. Jag har knappt börjat.
  • Ska upp och ta bussen halv sex imorn, så borde sova nu.


    Sen sparar man ju alltid det bästa till sist...
  • Det är stopp i vårt jävla avlopp och jag måste verkligen duscha. 30 liter jävla vatten på det jävla badrumsgolvet, jag vill dö!


Dessutom så saknar jag Fredrik, vill sova och är superkissnödig.

JAG. ORKAR. INTE.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jag får alltid huvudvärk av powernaps, för jag sover för länge. Haha.



Och tack! Jag håller med. En blogg ska vara lättsmält, man ska inte "gå därifrån" med ont i magen och vara ledsen. :)) Kram

2012-03-07 @ 15:58:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0