Nackdelar.

Mycket bättre dag idag i alla fall.
Blev mycket bättre av att få mysa lite med hjärtat och ta det lugnt ett tag.

Och nu till något helt annat;
Det negativa med viktnedgång.

JAG KAN INTE HA NÅGRA KLÄDER ÖVERHUVUDTAGET!!!

Allvarligt. Alla mina jeans och shorts är för stora och sitter fult. Alla mina BH:ar är för stora, alla mina trosor också, och då blir det veck och annat fult. Och alla tröjor sitter alldeles för puffigt. Jag blir galen snart! Okej om man hade haft råd att inhandla en ny garderob. Men det har jag liksom inte.

Får lite panik över att tänka på vad jag ens ska ha på mig för något. Känns inte underbart direkt.
Tar ju bort lite av den positiva känslan också. För jag vill inte gå upp igen.


Skorna kan jag ju ha i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0