Frisk!

Tredje dagen utan feber, inte ont i kroppen och piggare i skallen.
Det enda som är kvar är hostattackerna, men de är mycket lindrigare nu. Antar att de kommer bli kvar ett tag, brukar alltid dröja..

Senaste veckan har spenderats i sängläge. Fram till onsdagen var jag hos hjärtat som var gullig och stod ut med mig, trots att han blev smittad och att jag klagar jämt. Sov där inatt igen, agerade chaufför igår för att jag är så snäll.. ehe.

Känner mig sådär konstigt motiverad idag. Ni vet när man vill göra massa saker och har massa energi och kreativitet, men inte vet vart man ska göra av den? Så är jag.

Har btw inte rökt på en vecka, och gått ner 4 kg av att vara sjuk. Så något positivt fick jag ju ut av det!

Och här har vi kvällens planer.


Kommentarer
Postat av: Lindis

Haha, jaadu det är inte lätt att heta linda ;)

det var galet roligt :D hihi

2012-03-01 @ 19:25:18
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0