Vad ska jag göra av trasslet?

Nu behöver jag lite hjälp här!

Jag har väldigt slitet hår. Det är slitet i topparna, och i "vecket" där jag har haft uppsatt. Det är som en höstack! Strävt, står ut, knastrar och går av. För att inte tala om hur matt det är.
Jag ska klippa mig snart (frivillig?), så då försvinner väl lite i topparna, men det är jättemycket! De produkter jag i nuläget använder är;


Så nu undrar jag om inte någon har något tips?
Hur gör ni för att hålla håret mjukt och fint? Använder ni någon produkt eller gör ni någon egen hårinpackning? Några andra knep?
Är i desperat behov av hjälp!
Produkterna får mer än gärna vara ekologiska eftersom att jag är lite allergisk. Plus att jag gillar naturen :)

 


Kommentarer
Postat av: Lindis

haha ja det fick du! :D aa, det är skönt att det fixade sig, nu kan jag andas ut igen ^^

2011-03-10 @ 22:26:24
Postat av: Lindis igen :D

Och du är världens bästaste Jeppa! <3

bilden passar in alldeles perfekt! :D

jag tänker på discot å hoppet och alla

andra minnen! haha galet mycket tok :D

2011-03-10 @ 22:33:50
Postat av: aww

Du är fantastisk! Tack så jättemycket! Du är med bra precis som du är. STOR KRAM

2011-03-10 @ 23:00:30
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: jessie

jag skulle ju klippa din mamma och annika (tror jag?) nån gång i den närmaste framtiden. kan klippa dig då också om du vill^^<3

sen kan du få en viss hårolja av mig i en testburk och se om den funkar för dig. för jag har en som har funkat ASBRA för mig. håret blir alldelles lent och mjukt, återfuktat och glansigt^^

älskar den!!



om du vill? =) kram=D

2011-03-12 @ 20:03:21
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Jenn

Mitt tips till dig är; skippa plattång, hårfön och schampoo. Lägg lite extra på ett balsam som skonsamt rengör (ex. Lush-produkter) och gärna en hårinpackning när du duschar. :) tänk på att håret ska vara rätt så urkramat när man geggar i inpackningen för att det ska verka helt och hållet :)

Men framför allt, hårinpackning och INGA värmeverktyg! Om du måste föna håret, kolla då på fönen om det finns någon "cooler" knapp som gör att den inte blåser lika varmt. :) hoppas jag hjälp lite iaf! hihi

2011-03-14 @ 19:34:52
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0