Tung simning och tandläkarn.

Åh, är alldeles slut i armarna!

Idag hade jag klädsim i skolan, i ungefär en timme. Simmade 40 längder med mjukisbyxor, linne och zip-hoodie. Det blev ganska körigt i armarna, och jag kom på att jag gjorde massa konstiga ljud. Men det var ganska roligt egentligen, och det känns ju att träningen tog.

Efter simningen var det iväg till tandläkaren. Är ganska nöjd, hade en kalasbra tandläkare.
Jag kanske ska få bli av med min glipa också, efter 17 år. Dock kommer det krävas knivar och sådant... Aouch. Men det är det värt i så fall, håller tummarna!

Det enda jag kunde tänka på när jag låg i den där stolen var dock Eddie Izzard...


Kommentarer
Postat av: aww

Tack detsamma!

2011-03-14 @ 19:59:44
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0