Sommar - ja tack!

Har pluggat fyra timmar samhäll och 2 timmar miljö, utöver skolan idag. Lite lätt snurrigt för tillfället, hoppas det snurrar ut sig tills imorgon bara.

Jag vet inte vad jag ska säga som jag inte redan tjatat ut, haha.
Min hjärna går ungefär "skola, SOMMAR, plugga, SOMMAR, Öland, SOMMAR"... tja, ni fattar. Hela jag skriker efter sommar. Tur att det går framåt i alla fall. Idag var det nästan för varmt för vinterjackan, stora framsteg!
Fast det skulle ju kunna gå snabbare.

Dagens citat:
 - Jag föddes utan bra uttal.


Jag vet inte varför det är ett äpple där. Jag vet inte ens varför jag har bilden. Fast nu blev jag hungrig.



Kommentarer
Postat av: Jenn

sv; jag vill springa runt och flumma typ tre på natten i hedåker, bara asgarva åt patetiska saker för att man är trött :D åååh, sommar!

du&jag=P&L hihih

2011-03-21 @ 23:13:51
URL: http://killingforfun.blogg.se/
Postat av: Jenn

äpplet btw xD Vart blev det fel i ditt system ?! Fy va random och underbar du är kvinna! XD <3

2011-03-21 @ 23:15:07
Postat av: jessie

"Jag vet inte varför det är ett äpple där. Jag vet inte ens varför jag har bilden. Fast nu blev jag hungrig."



XD bäst^^

2011-03-22 @ 00:16:32
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Jenn

Sv: Längst fram och mest högljudda på Håkan, hihi (L)

Gör så, det var nog inte menat som nåt annat :'D hahahah

2011-03-22 @ 09:09:22
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0